29 August 2010

海星食



Glaucous-winged Gulls were just standing, could not do anything...stuck with a mouthful of starfish.


The long wonderful trip ended.
Since I wanted to make sure that it wasn't a dream, I made a book on this trip as a memory.
Thank you Steve and MC for this great and wonderful trip!

3 comments:

  1. ヒヨ吉29/8/10 23:04

    おお、ワシカモメはヒトデも食べてしまうのか。。。
    初めて知りました。
    あんなものを食べても美味しいとおもっているのかな?

    ReplyDelete
  2. このサイト知ってる^^*
    自分の撮った写真とか、本にできるんだよね?
    たしか発注できるよね??

    ReplyDelete
  3. ヒヨ吉さま、
    わたしもびっくりでした。
    あの形なので、さすがにスルっとは飲めないようで・・・。
    beluga先輩、
    わたしはA5版の本に印刷しました。
    手軽に形に出来るところがいいですよね。
    ただし売り物にはなりません。

    ReplyDelete